Man garšo Piens | I like Milk

Pienā, Pienā, Pienā.. vai tu biji Pienā?? Ceru, ka biji, jo būtu žēl tik fantastisku pasākumu garām palaist! Nemaz jau nerunājot par chill atmosfēru, kas tur valdīja, vērts ir pieminēt manis noklausīto telefonsarunu fragmentus: “Vecīt, nāc uz Pienu! Te ir perfekti!”, “Es Pienā esmu. Jā, klubā dienas vidū. A kas?”, “Te ir nu tāda *skatās apkārt* kā mākslinieku eksplozija.”, “Te ir tāda kā vienas dienas Woodstock!”, “Tev jānāk! Pateiksies man vēlāk!”. Domāju, ka diezgan labi sasummēju Jums kopējo pasākuma ideju.

Club Piens, club Piens, .. where you at club Piens? I hope you were, because it would be unfortunate to miss such a fantastic events in a long run! Apart from the chill atmosphere that prevailed there, worthy of mention are phone conversation pieces that I caught fom pople: “Man, come to club Piens! It is perfect in here!”, “I am at club Piens. Yes, at the club at noon.  Is that a problem?”, ” It looks like * looks around * an artist explosion in here.”, “It is like Woodstock for on day in here.”, “You should come! Will thank me later!” I think that pretty nicely summs it up for You.

Skats no augšas | From above

Cilvēkus bija pārņēmis rakstainum | People went print-crazy

Vakara stilīgākais vello | Bicycle of the night

Alex & Gunča no Stila Galerijas saveidoja man šo burvīgo frizūru | Alex & Gunča from Stila Galerija made this adorable up do for me

Pasākuma laikā kadrā nenokļuvu, tādēļ jāiztiek ar šo | Since I do not have any pictures with my outfit from the party then You must deal with this

Vakara zvaigznes - Instrumnti | The highlight of the evening band Instrumenti

Instumenti

Spēj priecēt mani šie bezmaksas-brīvdabas-muzikāli-mākslinieciskie-vasaras pasākumi.  Tāds bija mans garšīgais, izskatīgais, aizraujošais un stilīgais Piens.  Un kā ar tevi?

I really enjoy these free-of-charge-outdoors-musical-artistic-summer festivals. This was my tasty, exciting ang very stylish Piens fest. And how about You?

2 comments

Komentēt

