Vēju pilsētā | Windy City

Ak, piedodiet! Nemaz nemēģināšu attaisnot savu slinkumu, labāk vienkārši atsākšu šo mazo pierakstu pasākumu. Nu jau pirms kāda laiciņa es biju vēju pilsētā [vietējā ne Čikāgā] mūziku klausīties, jo ko gan citu tur drīkst darīt. Kā man gāja varat novērot dažās [patiešām] bildēs.

]

Oh, sorry! I will not not try to justify my laziness, lets try to resume this little recording of events I have going here. A while ago I was in the windy city [no, not in Chicago, local] to listen to some music, because that is what you go there to do. My experience can be observed in a few [seriously] pictures.

Tāda es gāju uz roka/metāl pasākumu. | This is what I wore to mostly rock/metal show.

Zinot faktu, ka neciešu būt nepiemēroti saģērbusies un spēju nest līdzi kaudzi mantu, lai pārģērbtos attiecīgi paredzētajiem pasākumiem..  Vismaz manā prātā ir nepieciešams attaisnojums tam, kādēļ man mugurā ir “spalvaina” kleita nevis ādas svārki. Tātad: bija karsts,vēl bija karsts un vispār  es spēju šo autfitu asociēt ar Mr Robertu Plantu [ceru, ka arī tu vari], kas arī ir mans galvenais attaisnojums :]

=

Keeping in check that I hate to be inadequately dressed, and my ability to carry a pile of stuff with me just to change for some ocasions..  At least in my mind I feel the need to justify why am I wearing a feather-dress instead of leather skirt. Soooo: It was hot, it was also hot and I am able to associate this outfit Mr. Robert Plant [hope You can too], what is also my main excuse :]

Ar draudzeni | With my partner in crime

Labs pasākums. Ko nu man tur piebilst! | Sights like this equals a good night at least in my book.

Galvenais esot izgājiens. Nu tad lai tā pamatīgi!

]

Btw I have a blazing ending to this short thing!

Burvīgums | Amazingness

3 comments

Komentēt

