Vilnius & Tommy Emmanuel

Kā Rock-Chick, Zinātniece-Māksliniece un Fashionista brauca Viļņu skatīties un ģitāras virtuozu extraordinaire Tommy Emmanuel klausīties jeb lieliska diena lieliskā kompānijā.

=

This is a story of how  Rock-Chick, Artsy Science Girl and Fashionist explored Vilnius and went to Jedi Master of Guitar’s [aka Tommy Emmanuel] concert. In other words – just an amazing day in amazing company.

Mēs. | The stars of the story.

:*

Ja tev pēc šo skaisto bļodu apskates negribas mellenes ar pienu, tad es tevi nesaprotu. | If you do not dessire blueberrys with milk after seeing these beautiful bowls, then I don no get what is wrong with you.

Latvijā uz sienām krietni savādākas tematikas graffiti parasti redzams. | In Latvia we usually have a diferent kind of graffiti.

Daraudzene un "Bābeles tornis" manā mākslinieciskajā rakursā. | My artsy photo of a friend and something that we named Tower of Babel.

Uzdūrāmies šim skaistumam, kas btw ir milzu kalnā, kur nevarējām saprast, kā piekļūt. | Just by accident we found this epic thing. It is very high up and seemingley hard to access.

Tādēļ kāpām pilskalnā. Pa bruģi un papēžos. Īstas kultūras tīkotājas, ne? | Insted we climbed to this castle hill. May I add - in heels. Such sight seeing enthusiasts, huh?

Esam augšā. | On top.

Vecpilsēta. | The view to the old town.

Viļņa ekvatoram tuvāk nekā Rīga : D | Way greener than Riga.

Tāda es tur biju. Btw aprīlis turpina būt mans sievišķības koeficienta celšanas mēnesis - tikai svārki un kleitas. | Outfit of choice. Btw April is a skirts&dresses exclusive month form me. Bring on the female!

Piparmētru burvība. | In love with the mint.

Cauri spīd. | Do you see through?

Suvenīrs pavisam manā stilā - lakonisks sudraba klucis. | I like massive stuff. I like rings. I like massive silver rings.

Tagad diena atrādīta un pienācis laiks pastāstīt par to visapburošāko daļu. Bet ziniet, man ir grūti. Esmu secinājusi, ka par lietām, kas man vidēji viena alga varu daudz labāk pastāstīt nekā par lietām, kas mani patiesi aizrauj. Hū! Labi, ka neesmu rakstniece, ne?

Laikam, tādēļ man patīk attēli.. grūti aprakstīt neizmērojamo cieņas sajūtu un pagodinājumu, kas pārņem, kad saproti to, cik talants un mīlestība pret paveicamo var būt acīmredzami un netverami vienlaicīgi. Bet ziniet droši, ka no Tommy Emmanuel koncerta cilvēki tā pat kā es ārā gāja starstruck. Mans viedoklis kaut cik respektabls varētu būt runājot par grāmatām, drēbēm, filmām un varbūt vēl baletu. Mūzika man tikai patīk vai nepatīk. Šī – patika ļoti. Katrs YouTube links, ko varu jums parādīt, ir tik tālu no mākslinieka harizmas atspoguļošanas, cik  man no ritma izjūtas [padejo ar mani valsi un tad sapratīsi par, ko es runāju]. Lai nu kā, šis ir bšķis tieši no tā koncerta uz kuru bijām.
=

So, daily events I have shown, it is time to tell about the most amazing part. But as it turns out I`m having a trouble puting my toughts in word. *Aaiieee.. BFFF!!* That is the sound that my writtin career made while jumping out the window.

That may be the case of why I love pictures so much. Since I have non I can only say to you that most of the people -musicians, non musicians, first time-ers, avid listeners- leaving the Tommy Emmanuel concert were as starstruck as I was. To tell you the truth, my opinions might count whet talking literature, clothes, movies or even balett, but music.. music I only like or don`t like. I have no credit in judging it, but this little piece of haven I loved a lot. The bad thing is that every link to a YouTube video I could give you does not comapare to reallity when showing what a true performer harisma is. But still, better a bit than nothing.


Komentēt

