Smagais metāls | Heavy Metal

Es biju Liepājā. Festivālu noskaņās labprāt teiktu, ka tas arī bija mans apmeklējuma mērķis, bet nē..  Jūra, jūra vien.

=

I visited one of my favorite seeside citys of all time – Liepāja  that is. Here are some bits from the day.

Nu, kas var būt labāks par šo? | Every good day should start out like this.

Klāt esmu. Līvus lai satikt izdevās. Vai arī es meloju.. | And then I met a rock band.. or not..

Greipfrūtu sula ar skatu uz smago metālu. | Just chillin with a grapefruit juice while admiring a real life piece of heavy metal.

Par metālu runājot.. Šis ir mans jaunākais "man reiz būs tāda gradzenu kolekcija kā Karlam Lāgerfeldam" papildinājums. | I have a slight obsession with Karl Lagerfeld and the amount of the ring he has. This is a new addition to my growing collection.

Visi, kas apveltīti ar muzikalitāti, var piedalīties kādā jam session. Cilvēkiem bez ritama izjūtas *khmm.. man* tiek pica ar šādu nosaukumu. | All of those that are capable of playing an instrument can spend their afternoon in a jam session. Because of my complete lack of rytm but desperate wish to be musitian-cool, I got a pizza titled "Jam Session"

Sveicināta, pludmale! | The beach.

Izlaidums bija pirms kāda laika, bet dāvana prieku sniendz gandrīz katru dienu. Ir lietas, kas ar laiku kļūst tikai labākas! | I graduated from university some time ago, but this gift just keeps on giving - love things that gets better with use.

Viss. | Fin.

Klausos | Listening to: Dear Rosemary by Foo Fighters 

Komentēt

