SO..

*

Nū.. jā.. šī ir vieta, kur es kaut kad kaut ko rakstīju; zin` nav ko aizķēpāt jaunas vietnes.

Gribas izbļaut viedokļus publiskajā telpā.  Nav ilūzijas, ka spēju rakstīt vai būt dziļa kā Marianas dziļvaga.. smooth, Krista, Tev sanāk! Kaut kā man bija šķitis, ka līdz ar pieaugšanu tiek apsolīta kaut kādā emocionālā mērogā vieglāka dzīvošana.  Ne jau ka problēmas mazāk, bet vismaz vienkāršāk izdotod empatizēt un uztveramāk paust savas emocija. Savos 25-os secinu, ka Depech Mode vārdiem runājot esmu bijusi: WRONG!  Negribas romantizēt kaut kādu tortured soul, can not handle people,  bet esmu novērojusi, ka komunicēties kļūst ievērojami grūtāk, jo vairāk “skaitos pieaugusi”. Un iespējams problēma faktā, ka tās pēdiņas iepriekšējā teikumā ļoti dabīgi lietojas. Cilvēki saka, ka no malas tā neizskatoties un tas mani mulsina vēl vairāk.

Melanholiskās atkāpes baigas. Meh, gan jau. Jo viss vienmēr darbojas uz “gan jau”.

No citas sērijas. Atstāju savas mirstošās izlaiduma rozes un aizbraucu mājās, mājās uz 14 h.

WP_001668

WP_001675

Pēdējo reizi biju pirms pusgada, nu, uz Ziemassvētkiem. Viss sarežģīti. Nu, bet smuki vismaz.

3 h autobusā – kopsavilkums:

  • stāvēt kājās ~140 km nav patīkami;
  • var pārciest, ja grāmata interesanta;
  • cilvēkiem ļoti interesē neuzkrītoši aplūkot, ko tad Tu tur lasi;
  • neuzkrītoša lūkošanās nav cilvēku stiprā puse;
  • man daudz gribas nosodīt, es to daudz arī daru.

No lietām, kas nav summertime sadness: gatavoju daudz un tas bija pat ļoti priecīgi. Mazas pēdas un mazas ambīcijas, lai pie plīts vieglāk stāvēt!  Vjetnamiešu Pho un Ņujorkas siera kūka. Man pat ir bildītes *protams* es pat varētu padalīties, jo pasaule noteikti alkst vēl viena random lietu bloga ar “es reizēm gatavoju ēst lietas, ko iemācījos no smalkiem pavāriem ar Michelin zvaigznēm” piesitieniem.

Komentēt

