ON MUSIC AND PEOPLEWATCHING

*

Festivāli patīk. Runā, ka vajag darīt lietas, kas patīk. Te ir mani divi [eiro] centi par Positivus 14.

WP_001735

Pēc pilnas programmas, lūk, mans internetu papildinājums izplūdušam artsy telefonbildēm.

 

Īsumā par nemuzikālo:

  • putekļi;
  • vēl putekļi;
  • cilvēkiem ļoti patīk alkohols un viņi labprāt seko ieteikumam darīt to, kas patīk;
  • ar visu savu sieviete būtību spēju pakoties un celt telti tā, ka puiši nobāl;
  • sāp acis skatoties uz saulē apdegušajiem..  buy a fucking sunscreen, it is not that dificult(!!);
  • pludmale = izlasīta grāmata un smiltis visur;
  • izbalējuši mati;
  • Stoli Salted Karamel vodka ir burvīga;
  • mitro salvešu dušiņa ievērojami paceļ civilizācijas sajūtu;
  • ā, vai es aizmirstu pieminēt putekļus??

Un neiztrūkstoši daudz staigājošu Tumblr  bilžu. Visi tik stilīgi, ka pilnīgi nevar atšķirt tos simtus nelegālā vecuma meiteņu grafiskos muscle-shirts [vēlams ar Guns’n’Roses logo]+ neona mežģīņu apakšveļa [nu, lai nevar palaist garām pa neesošajām krekla malām] + uz nebēdu izirušie džinsu šorti [vēlams “iepazīsties, šie ir mani orgāni” garumā] + visas pasaules rotaslietas.. + spoguļainas saulesbrilles [papildus 5 punkti par krutumu, ja apaļas] + visas, visas, visas, puķes matos.. LIKE EVER!!

Ok, es te nedrīkstu daudz lekties, man ar bija matu puķe bet to mēs te klusītēm ignorēsim..

Par mūzikas lietām es iesaku klausīties cilvēkos, kam ir zināšanas,  pieredze, muzikālā dzirde, nu, vai vismaz ritma izjūta. Bet jau nu tomēr esi stingri izlēmis uzzināt, kas patika man, tad ta dā –> ze-liste [alfabētiskā secībā] ir šeit:

Anna Calvi (UK) – visa manas biļetes cena par viņu un pamatoti. Kad viņa pieskaras ģitārai, grūti izlemt vai gribas būt ar viņu vai viņai.

Chet Faker  (AU) – lai arī spēlē elektroniku, bet kaislīgi un mani gaumei pietiekami manuāli uz pults. [Sorry, not sorry, bet Apple dators neskaitās mūzikas instruments.] Koncerts šķiet būtu bijis tik pat enerģisks no viņa puses arī tad, ja uzradušies būtu kādi 6 klausītāji.

Get Your Gun (DK) dusmīgi, depresīvi daudz ģitāru, izklausījās, ka dzīvē sirds ir sāpējusi.. respektīvi, riktīgi augšup pa manu aleju & mana tējas krūze.

 

K.

 

Komentēt

